Marketing bo'limi

Marketing bo‘limi faoliyati:

- Institutning 1 kursiga talabalikka tavsiya qilingan abitruentlarga to‘lov-shartnoma asosida mutaxassis tayyorlashga sharnomalar berish;

- Ish beruvchi korxona, tashkilot va muassasalar to‘g‘risida ma’lumotlar bankini yaratish;

- Institut bitiruvchilarini korxona, tashkilot va muassasalarga ishga joylashish holatini real o‘rganish hamda bandlik monitoringini olib borish;

- Ish beruvchi korxonalarning kadrlarga ehtiyoji va bitiruvchilarning xohish-istaklari asosida dastlabki ishga taqsimlash rejasini ishlab chiqish;

- Bitiruvchi va ish beruvchi korxona, tashkilot yoki muassasa o‘rtasida yosh mutaxassisni ishga joylashtirish bo‘yicha uch tomonlama “Ish bilan ta’minlashga ko‘maklashish to‘g‘risida shartnoma”lar tuzish;

- Oliy ta’lim muassasida bitiruvchilar (mehnat) yarmarkalarini tashkil etish va o‘tkazish;

- Ta’lim xizmatlari bozorini o‘rganish bo‘yicha marketing tadqiqotlarini amalga oshirish;