Маркетинг бўлими

Маркетинг бўлими фаолияти:

- Институтнинг 1 курсига талабаликка тавсия қилинган абитруентларга тўлов-шартнома асосида мутахассис тайёрлашга шарномалар бериш;   

- Иш берувчи корхона, ташкилот ва муассасалар тўғрисида маълумотлар банкини яратиш;

- Институт битирувчиларини корхона, ташкилот ва муассасаларга ишга жойлашиш ҳолатини реал ўрганиш ҳамда бандлик мониторингини олиб бориш;

- Иш берувчи корхоналарнинг кадрларга эҳтиёжи ва битирувчиларнинг хоҳиш-истаклари асосида дастлабки ишга тақсимлаш режасини ишлаб чиқиш;

- Битирувчи ва иш берувчи корхона, ташкилот ёки муассаса ўртасида ёш мутахассисни ишга жойлаштириш бўйича уч томонлама “Иш билан таъминлашга кўмаклашиш тўғрисида шартнома”лар тузиш;                                                                                                                     

- Олий таълим муассасида битирувчилар (меҳнат) ярмаркаларини ташкил этиш ва ўтказиш;

 

- Таълим хизматлари бозорини ўрганиш бўйича маркетинг тадқиқотларини амалга ошириш;